Dags att hämta en dröm!

Hej hopp - en dag som avrit superskojig!
Det började med skola, som inte är det roligaste jag vet, men ändå. Jag var uppe med tuppen, stod på busshållplatsen tillsammans med Caroline.J 7:15 för att åka till dagens prov - etik! Som mesta dels blir egna tankar och tycken. Slutade tidigt idag igen - chockerande nog.


Old pic.


Efter skolan blev det fika på La Croissant -stavning?- med Carro.C och sedan stack vi till UM för att gå på p-info, vilket var väldigt roligt. Har fått se de mest sjuka sakerna någonsin - är det någon mer än jag som vet hur en kvinnlig kondom ser ut? Haha, förjävlig! Massa kul tips och en annan liten kul sak. (A)

Hem, kissa och plugga.
Och för ca 2 ½ timma sedan träffade jag söta Amanda.
Hon fick se hur köket såg ut och den lilla missen Schumi! Det blev en långpromenad i området, massa tjöt om 18-årsfester, krogen, 9c klassåterträff och annat gott skvaller! Den bruden är underbar och skall förmodligen träffa henne imorgon.

Nu ska jag krypa ner under täcket och hämta en dröm! Puss och godnatt, Rebecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0