Espresso House med min lovely Lady.

Igår fikade jag med med sötnosen Amanda. Det blev massa snack om allt mellan himmel och jord, som vanligt. Hon är alltid lika pigg och glad när man träffar henne och hon utstrålar en härlig energi. Haha, jag älskar att vara mongo med dig - och du vet hur jag menar. *Wiöp*

Dagen fick jag avsluta hemma hos min älskling, Marcus. Väl framme vid hans busshållplats strålar jag av glädje, fortfarande pirrigt, fortfarande världens underbaraste. Så dumt att vi bor rätt långt ifrån varandra och att jag har skola som gör att jag bör åka hem och nana på vardagarna. Saknar honom massor, älskar Marcus! Puss och kram, Rebecka.


Amanda

Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0