Om inte ännu en bra dag!

Veckan har varit extremt seg - jag vet inte vad som händer, men fram tills denna veckan har allt gått supersnabbt! Massvis utav killer-prov, inlämningsuppgifter och annat påhutt från skolan. Festande, jobb, vänner och en del tid spenderat tillsammans med pojkvännen. Så fort jag blir rastlös funderar jag över hur "meningslöst" mitt liv är. Men egentligen stämmer det inte någonstans!
Jag gör precis vad jag känner för - i princip, lite vett har man ju ändå?!
Jag är ung, 18 härliga år, har gott om vänner, jag går på hemmapartyn och krogen, jag har verkligen världens bästa vän och för att verkligen inte glömma en fantastisk pojkvän. Jag sköter skolan bra, jag extrajobbar på helger och lov, sedan ser jag bra ut med.

Nu när det börjar bli mörkt och blaskigt ute är man verkligen värd en riktig egokick! Och just i denna sekund kände jag för att ge mig extra beröm, för att jag känner mig så trött och nere! Nu är jag glad och pigg, ser fram emot nya äventyr och en mysig helg bestående utav - ja Gud vet vad?
Puss och kram, Rebecka!


Bjuder på en bild från min 18-årsdag.
Jag, Salla och Carro! Lätt het bild, hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0