Det var inte meningen, är det då det kallas för ödet?

ännu mer najs!
Jag längtar verkligen - jag önskar jag kunde, men jag har för stort samvete för att slänga mig in i det där igen. Jag skall träffa Amanda senare idag - med eller utan. Helst med, men får väl se vad som blir. Just nu så sitter jag och skriver på en liten Islam-uppgift, om bönen. HEJA RÄKAN!
I vilket fall som helst... Martin har nog inte vaknat ännu, hoppas han vaknar innan halv fem i alla fall, för han måste gå till systemet för mig och lilla Mandu. Eller tja, måste och måste. Helst. Jag vill inte dricka tattig öl idag. Öl dricker jag abra på små pubar.

Imorgon är det lördag, då blir det jobb mellan 9:00-15:00. Efter det blir det party - igen - fast med finaste Blomman och så får ajg sova hos honom, wie! I och för sig så har jag fått det dem senaste helgerna, men what ever. Alltid lika mysigt. Ser på typ minst tre filmer varje gång och somnar inte först klockan är minst 7:00. Eller jag somnar, han ligger alltid vaken och på morgonen gnäller han om att jag ligger och håller fast honom i sömnen så att han inte kan ta av sig. Jo visst, skyll på Räkan bara!

Ännu en toppen helg att se fram emot?
Såklart, vänner, party och mys. Vad mer behöver jag?
Puss och kram, Rebecka.

Kommentarer
Postat av: suran

du är billig!

2008-09-13 @ 08:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0