Du vet att jag längtade efter den dagen.

Igår var det jobb mellan 9:00-14:30.
Jobbade med söta Anna - alltid lika snäll och rar! Så det blev faktiskt en rätt så trevlig stund på jobbet, blev dock ingen "lördagspizza" vilket gjorde mig lite liite besviken, fast ändå, jag var inte så pizzasugen. Jag var inte bakis, woho! Dagen gick relativt snabbt och jag matchade mina bussar hem perfekt.
Tyvärr blev jag inte så glatt bemött hemma som jag hade hoppats på.
Det första jag får höra när jag kom hem var:
"Reebeeckaaa, du skall vara ute ur huset klockan 17:00!!"
Jo, det var min syster, som älskar mig något extremt mycket. Hon skulle ha tjejmiddag och snäll som jag är var jag ute ur huset 17:30. Någon som kan gissa vart jag åkte? Jo, Marcus! Hade sett fram emot det i princip hela veckan.
Underbar, underbar och åter underbar!
Behöver jag säga så mycket mer?
Ja, egentligen, för jag känner att jag vill berätta massvis.
Jag berättar nog mer om min lördag imorgon eller så, för nu skall jag dricka té och äta barkis med familjen, för att inte glömma se på en grymmefilm (enligt Stefan). Vill bara tillägga - min familj är inte normal. Verkligen inte. Love them anyway!
Puss och kram, Rebecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0