En fredag och en årlig Håkan Hellström.

Skjuts till skolan med Carro.J - gött -utropstecken-
Efter en sjukt seg dag i skolan blev det skjuts hem också, det vill säga snabbt och enkelt hem och snabbt in i duschen, yummie. Runt 19-snåret for jag iväg med Amanda och Sofie på en full 50-buss för att titta på Håkan Hellström. Vid korsvägen möter vi Caroliné och jag kommer på att jag måste köpa nytt fritidskort. Jag gick inte ut, jag betalade inte inträde på Liseberg för jag hade lånat Emmelies guldpass - men ändå fjorde jag av med 773 pix den kvällen?
Jo, jag vet. Fritidskort kostar en del och det behövdes och jag behöver inte köpa nytt på 3 månader, men ändå. Jag är omöjlig.

Jag kom hem tidigt i säng, efter att ha åkt värsta skräck-bussresan. Jag försökte prata och lyssna bort det, men icke - gick över när jag klev på min buss hem till Askim. Något som är rätt fantastiskt är faktiskt att jag kom i säng då klockan var 00.00 - helt otrloigt, första gången på ganska länge må jag säga, att jag lägger mig Nykter och i Tid och inte kommer bakis till jobbet. Woho, heja Räkan!
Eller nästan i tid - någon gång runt 1-snåret smsar mitt hjärta om att jag "får ringa". Jag vet, får alltid ringa när jag vill och hur jag vill, haha. Men jag är faktiskt inte personen som - gör så?

I vilket fall som helst.
Underbar fredag, även om ajg valde bort att festa med Marcus etc. Kafé med ens bästa vän på kvällen är något bland det skönaste som finns och jag uppskattade kvällen jättemycket!
Puss och kram, Rebecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0