Fy vad busig man får lova att vara då.

Min systers... Usch, det vrider sig i magen av att säga det, men here we go!
Min systers pojkvän ringde just till vår HEMTELEFON. Jag svarade, jag hatar honom. Ungefär såhär lät vårat extremt långa samtal:

Jag:
Hej det är Rebecka?
Tobias:
Hej - det är Tobbe, är Emma där? -ful tattar-dialekt-
Jag:
Eh, neepp! -låter riktigt dryg och klickar-

Jag klickar. Undrar om han fattat vinkeln ännu - jag ogillar honom skarpt.
Har alltid gjort, kommer alltid att göra. Även innan min syster lärde känna den tölpen.
Nej usch och fy, här sitter jag och mitt té är inte klart ännu!
Inget té, småpojkar ringer och stör och ingen fungerande mobil.
Skjut mig?

Puss och kram, Rebecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0