Heja Scandinavium och sjusovare!

Idag skulle vi på informations-någonting med klassen. Eller skulle och skulle, jag gick. Trots att jag försov mig. Carro ringde och väckte mig, jag lät tydligen asdryg i telefonen - men konstigt? Haha, snabbt in i duschen och sedan springa iväg till bussen. Kom BARA 2 timmar sent. Men lätt värt det, mötte massa folk och gullungar.

Slutade med fika på Frank's, först med bara Carro och Ninni, sedan plussade vi på Amanda, Frida och Johanna. Mys mys mys. Nu är det mindre mys. Jag är ensam och har tråkigt. Plus att jag måste plugga på det, kul kul!

Jaja, middag + vinkväll med tjejer imorgon! Ser jag fram emot!
Puss och kram, Rebecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0