Historien om..

Min helg, den 19-21/9-2008:

Fredag: helgen startar med att jag slutar skolan runt fyra-snåret. Drar mig hem, seg, trött och sjabbig. Partyt skulle vara hos Carro, men folk bangar och suger. Så några kommer hem till Barret, förkrökar, Carro.J kommer och hämtar oss och jag sitter med Jonna i en bagagelucka och knör för att fara till en fest i Askim. Hos Sandra.
Söta Amanda, Blomman, Björn och Sofie kommer med. Vi hade skoj - eller, jag talar för mig själv i alla fall. Jag hade toppenskoj. Tills vi sitter hemma hos mig - jag bor ca 5 minuter ifårn där festen hölls, med både Blommans och Björns skor stula och vi missade bussen.
Fulla och glada - okej, nu talar jag för mig och Amanda i alla fall, far vi hem till Björn. Ser typ åp film, somnar bredvid Blomman som tjötar natten ut och låter mig inte sova. Vaknar upp, kékar pannkakor och far hem.

Lördag: Som sagt, när vi ätit sjabbpannkakorna for vi hem. Jag träffade söta Holman ett tag, köpte MASSOR av godis, pratade och umgicks med min knäppa, älskvärda mor, hennes väninna och min syster. Runt 19-snåret for jag till min älskling för att slappa, se på film, promenera, köpa mer godis och disskutera invandring/brottslighet. Vi är väldigt kloka må jag säga. Vi åt i alla fall massor av choklad och vaknade med finnar båda två - mysigt va? Såg två superbra filmer! Eller, vi såg hela The Notebook och halva Taken. Jag somnade, och jag sover som en sten - så Marcus blev surig, eller nej, men han försökte väcka mig - varför? Jag vet inte, låter det vara där. Haha!

Söndag: Jo, vi vaknade upp med varsin fin finne i fejset. Jag tror vi gick upp, såg sjabbiga ut och rökte och gick tillbaka till sängen för att sova igen. Sedan vaknade vi nog runt elva och åt frukost, ramlade tillbaka till sängen och somnade om. Sedan efter några timmar tog ciggen slut och vi begav oss till Mölnlycke centrum(?), fyllde på, satt i solen och myste. Vi gick ner till hans brygga och satt där tills vi, eller jag, började frysa och längtade efter hans säng.
Hem och äta, umgås med mamma och Emma - syster min. Det var en grymmishelg och jag är nöjd!

Men nu är det en ny vecka, nya äventyr!
Längtar tills på torsdag och helgen!
Puss och kram, Rebecka.

Kommentarer
Postat av: frida

du verkar tuff!!! Röka, kröka, hö, hö hur blir man så häftig??

2008-09-23 @ 15:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0