Jag är så liten och nätt ändå så!

Nu har jag haft NK-prov. Om cellen. Gick skitbra! Tills jag såg att vi skulle kolla på några löv och skriva vad dem heter. Jag menar, ofta jag kan några löv? Så jag chansade på lite lind, asp, bok och björk. Säkert något annat tjusigt namn fick jag till med. I vilket fall som helst.

Måste ringa Amanda-Mandy-Mandu som jag föredrar snart. Höra hur det blir ikväll. Helt wild and crazy. behöver dricka för imorgon med. Snäppet glammigare då kanske? Ska jag slå på stort denna helgen också? Får se, Barret är ju ensam hemma hela nästa vecka och Ninni kommer hem från Ungern idag med massa vin - det vill säga, vinkvällar varje kväll och pengarna kommer flyga.

Jag slår på halvstort.
Puss och kram, Rebecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0