Jag blir rätt så galen nu!

Jag har abonnemang.
Det är rätt så värdelöst.
Jag har comviq kompis abonnemang med, spärrat på 200 pix, för annars hade jag väl ringt upp för dryga tusenlappen? I vilket fall som helst så betalar jag typ pengar varje månad för att ha comviq kompis månaden ut också. Men nu när jag har spärrat mobilen på 200 pix, så slutade den funka helt typ. Eller, mitt lilla kompis-erbjudande har försvunnit. Så här sitter jag och kan inte använda min mobil.

Vet ni hur jag känner mig?
Handikappad.
Rastlös.
Jag letade upp mitt gamla kontantkort, men jag får inte upp luckan på den nya mobilen jag köpte för ett litet tag sedan. Nej usch - Blomman sms:ar mig massor, jättesöta sms, men jag kan ju inte svara! Jag kan inte svara någon! Jag kan inte ringa någon! Jag blir fullständigt tokig på detta.

Usch och fy.
Puss och kram, Rebecka.

P.S: Carro har smällt iväg med så sju-i-helvete med pengar på krogen denna månad.
Jag ville bara säga det, hahah!
Dock jag med - men hon är värst - fyllesvin? ;) Thats all. D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0