Tillslut kom svaret, herrejävlar vad det pirrade i kaggen!

Fan - vad ska jag ha på mig ikväll?
Problem, problem, problem^9.
Jag blir inte riktigt klok på mig själv. Kanske skall ta min fina party kjol, svart, hög midja, glansig och en het korallröd tröja med djup rygg? Le sekz säger jag och många fler - kanske.
Vad skall jag dricka då?
Mandu kanske vill dela på en vinare.

Nog om det, pratade för mycket i förra inlägget med.
Vet inte vad jag skall skriva, men känner för att skriva för en gångs skull - igen.
Jag är helt sjukt lycklig! Jag fick värsta grymme-smset igår! Ni ska bara veta. Jag blev sjukt nervös när jag hörde att det burrade till i köket. Ni vet, jag hade just haft ett långt långt samtal med Blomman, grälsjuka som vi tydligen är, tjatade om dissning hit och dit och vad jag tyckte och vad han tyckte och bla bla blaa. Tur att vi är soulmates och båda skrattar i princip lika mycket, så vi blir glada jättesnabbt igen.
Väl lagt på börjar jag fundera - jag är en riktig tänkare.
Så jag slänger iväg det klassiska sms:et:
"Vad är vi?"
Tillslut kom svaret.
Som var jättegulligt, och det behåller jag för mig själv - ett tag till. Jag är glad i alla fall, även om jag är en disser. För jag vill träffas! Hur kan man sakna någon man såg för två dagar sedan? Jag menar, vi ses ju imorgon - party? Jag önskar veckan hade mer dagar. För jag har så lite tid... Vänner, plugg, party, fika med alla gulllungar - en pojkvän skulle få springa efter mig som en svans. Hoppas inte han läser. Men jag vill, och vill jag så skaffar jag mig tid. Jag lyckas med allt, bara jag får lite förståelse för vad jag behöver.
Puss och kram, Rebecka (Räkan).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0