Utkast: Historien om ...

Historien om min lördag den 13/9-2008.

Jag pratar med Blomman fram tills klockan blir 4:00. Vi grälade nämligen på denne privatfest vi avr på, för att jag är lagom korkad ibland. Men ändå, vi kommer ruskigt bra överens nu så! I vilket fall som helst. När klockan blev 8:15 stegade jag upp för att gå till jobbet. Jag var pigg som en lärka, jag lovar! Var skitpigg. Go dag på jobbet med både Frida och Oskar, Frida klagade verkligen jättebra på Oskar som missade "fläckar" på fönstret - heja Fridish!

I alla fall. Hem och duscha, göra mig snygg och möta min Blomma på Frölunda Torg. Vi blev nekade att köpa cigg på hemköp för att knäppBlomman inte har något leg - han är faktiskt 1 år äldre ändå. Köpte blanddricka och Marcus hade massa otur, spillde och hade sig. Körde med lagom go prat/gap-volym på frölunda, då jag var nykter och han inte. Fetingknas.

Förkrök hos Sofie, Blomman är knäppis och smider skumma planer om Amanda som jag verkligen inte kunde sluta skratta åt, haha. Lovely, helt galet kulig. Väl på väg efter en bra stunds segande kom vi fram till Nordviksgatan(?). Party party och mys.
Avslutades - nästan - självklart på Donken, hallelujah. Vad skulle amn göra utan fyllemat där?

Spenderade min natt hos Blomman, frös som ett djur på vägen dit. Men men. Vet inte vad mer jag skall berätta, än att jag åkte hem dagen efter? Och dagen efter kommer i nästa inlägg.

Det var lördag det, och för att lägga till en sak var fredagen med bra. Till en viss stund. Ahja.
Puss och kram, Rebecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0